torsdag

ja, idag är de sista april och jag blir npg bara hemma, skönt tcker jag, men det är första året jag inte är ut på något , på många år =)
Men nu har jag ju en liten bebis så de funkar ju inte liksom =)
Inatt sov frida här , och vi hade riktigt mys, först så gick vi och solade lite, eller ja, frida solade och ajg satt och snackade med henne, då hittade jag "tjuv och polis" spelet , och tänkte vi måste ju bara spela de här =) Så Jimmy fick vara poliser och jag och frida tjuvar =) hihihih ;p spelade till runt 23.30 , sen gick jag ut med tindra för hon vaknade när jag gick på toa, sen gicl vi och la oss =)
och tindra har varit super duktig i natt, hon har inte bajsat inne, och hon har sovit på golvet hela natten, visst har honväckt mig , men inte vela komma upp till mig '=) de tycker jag är mysigt , och bra.. hon börjar förstå, lika när vi är ute, om on vill gå in, då sätter hon sig på bron =)
Men men, nu ligger hon här på mitt knä och sover =)
ska strax ner till mamma , ska bli rätt skönt =) duschar åså nere hos mamma, ska troligen till bollnäs en sväng också =)
får se vad som händer helt enkelt , och ikväll , ja de blir väl kanske mys med Sara, Micke & Maximilian , sånt som märks ;p hihi

Ajaa, hare bra så länge , nu ska jag packa lite grejer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0