Tisdag .

blev inge ridning idag, är också ännu värre i förkylningen , fast nu snorar jag inte lika , utan nu hostar jag mest som en jävla galning :S  men pallar inte att sitta hemma å glo hla tiden heller, så värdelöst. hatar att vara sjuk ! Katterna kmr iaf skrämma livet ur mig snart, fan doom kan ligga alldeles sttilla , sen bara flyger dom fram å kastar sig på mig ,hahah dom är så busig . :p haha , men goa åh. Jimmy tycker det är orättvist. för när vi ligger i soffan och dom kmr då går dom förbi jimmy och lägger sig med mig , sen om jimmy ropar på dom då kmr dom till mig :) haha , tror att jag fått två små bebisar :) hih , sen ligger dom och sover med mig i sängen , dom ligger båda två vid magen på mig men ibland blir d elite drygt eftersom att dom kloar grymt mkt :) men vad ska man göra, djur behöver kärlek och vill dom gosa så får dom :) ibland är de lit edrygt att vara så jävla djurkär , men det är mysigt också :) djur går före allt :) ajaa.   snackade nyss med frida och vi ska ut och hitta på något , så bästaste frida och fille kmr och hämtar mig på deras mopeder ;p haha ! så drar vi och hittar på nå took :p 
skriver väl mer senare antar jag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0