Söndag =)

Ja, nu var de ett tag sen jag skrev ;p Jimmy klarade iaf körkortet i fredags , grattis till han =)
Så i fredags var vi typ ute och åkte bil hela dagen, till huddik , hämtade kusin, sen åkte vi till Jimmys syster Tessan och hennes pojkvän Jonas =) dom hade de mysigt där i sitt stora hus ;) men vilken jävla väg :o;p hahahah ! sen åkte vi runt i bollnäs och roade  oss ett tag, med dennis, emil och frida, senåkte vi efter ett tag och hämtade lina .... efter ett tag så åkte vi och lämnade av alla och åkte hem och la oss =) sen på lördagen åkte vi ner till mami, sen till arbrå och hälsade på dennis och vovven Sessan :) sen åkte jag, dennis och jimmy till bollnäs och handlade lite godis och dricka , sen åkte vi hem hit till iste och fixade lite mat, fläskfilé och klyftpotatis :p gott =)
sen åkte vi till arbrå där vi skulle festa eller aa jag skulle vara nykter .. så jag var hundvakt å sessan , eller aa såg till att hon fick komma ut på promenader =) sen runt 01.30 åkte vi , då var jag ut med Sessan en sista gång , eftersom att dennis inte var hemma, sen åkte vi hem och sov, och idag åkte vi först ner till Mamma och hämtade stolp och tråd , eftersom att jag måste sätta hage =) sen åkte vi till dennis och då gosade jag lite med Sessan (vi har blivit bästa vänner) hahaha ;p sen följde hon med mig hem eftersom att dennis var så bakfull :p så när vi kom hem gick jag ner till ljusnan med Sessan , s hon fick gå i skogen en stund , var väl ute i ca 40 minuter =) sen gick vi hem och åt lite mat, sen somnade hon rätt fint i Soffan , efter någon timme så gick vi ut igen , jimmy fixade ljudet til blilen och jag gick en sväng med Sessan , inte lika långt var väl bara ute i 20-25 minuter denna gång , blåste så mkt ute =) så nu ligger vi här i soffan, Sessan och datorn har jag i knä, för hon är en jävla go knähund :p hahahah ;) om ett tag ska vi väl åka och lämna Sessan hos dennis igen =)

Måste också bara berätta en sak , om vilken häst som kmr stå här i sommar =) ELMSTAR <3 min älskade ELMSTAR ska stå här , gissa om jag är lycklig ;p hahhahaha ! fick reda på det igår , och gud så glad jag blev :p hihihi ..

Ajaa, nu ska jag dra en sväng och kika runt lite här på datorn innan vi ska åka till arbrå igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0