Skumma djur . .

Här i iste finns de mycket skumma djur ;p hahah , roligt att se ändå ..
I torsdags när vi var ute och åkte bil så träffade vi på en Lodjur alldeles här borta, rätt coolt att se tycker jag , eftersom att jag aldrig sett ett "vilt" lodjur, jag har ju bara sett dom på Järvzoo. Sen på fredagen kom våran katt in med en ödla, död. sen på lördagen kom hon in med en levande ödla, som hon släppte på golvet så den sprang över vårt golv, lite äckligt tyckte jag dock ...
Sen nu när vi var ute och gick , så avslutade vi våran promenad med att gå efter ån, och då såg vi något som simmade emot strömmen , sen så efter en stund såg vi att det var en utter, och det va rockså rätt coolt att se, för de har jag heller aldrig sett i det verkliga vilda livet liksom =)
Sen är de ju massor av älg och rådjur här också , brukar se dom ibland , sen ser man ju alla spår , speciellt när snön var kvar . =)

ajaa, nu ska jag mysa lite med jimmy innan det blir kväller ...

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0