Långfredag !

Aa , vaknade kl 07 imorse, då katterna kliver och kloar mig och vill att jag ska kliva upp och släppa ut dom , dom går aldrig på jimmy men altid på mig, varje morgon :) hahaha ! så jag klev upp släppte ut dom gick och la mig igen men kunde inte somna om, efter en stund vaknade frida, och vi gick ut och rökte sen käkade vi lite frulle, sen efter ett tag vid typ 10 vaknade jimmy och vi gick ut på isen till danne och jocke för dom anglade neranför oss. dom hade fått 3 fiskar då , och en 4e blev de innan vi gick sen vet jag inte . men jag tycker det är synd om dom små fiskarna som lever och simmar runt nere i vattnet med en krok i sig . :S Men men ... Sen gick vi vidare hem till huset igen , plockade ihop lite grejer , försökte få in katterna , men de var för fint väder för att gå inte tror jag dom tyckte . :) så Håkan skulle släppa in dom senare. så vi ringde mami och hon kom och hämtade oss , när jag kom ner på vallsta körde jag traktor ;o;p haha , hjälpte morfar och larspers :) Så aa. sen övningskörde jag hem när vi hade lämnat traktorn :) då gick jag upp och sov i typ 1,5 timme så nu är klockan 16.25 och jag ska hoppa in i duschen , sen ska vi och förfesta med elin och rickard, sen blir de fest i fälsta :)
sen sover vi väl hos elin och rickard antar jag, om jag inte blir allt för deppig :)
Ajaa, berättar väl mer om festen imorn ..

hare bra.
 Glad Påsk allihop !

pusss/ sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0