ingen rubrik !

deppdeppdepp. ja , idag är jag grymt deppig , förstår inte riktigt varför, men egentligen kanske jag förstår, bara att jag vill inte förstå.
Om någon ändå kunde förstå, men det går inte eftersom att ingen vet om hela mitt liv , eftersom att jag verkligen inte kan berätta det för någon, men allt jag gått igenom i hela mitt liv, alla som jag mött, alla som hela tiden svikit mig, alla som alltid lovar men aldrig håller och dej, du som gjorde mitt liv till ett helvete. sen finns de vissa människor jag träffat i mitt liv som har och betyder så grymt mycket för mig, och jag tror att ni själv vet vilka ni är.
ni som stöttat mig, hjälpt mig upp till ytan igen. för ca 4 år sedan, var jag så långt ner, jag skadade mig så grymt mycket, jag var så liten så liten, vägde ingenting . jag var som luft bara, men jag orkade kämpa tillbaks en bit, hålla emot. men även om vissa kanske tycker att jag har ett lyckligt liv nu, så visst jag har männiksor jag älskar runt om kring mig, men jag orkar ändå inte. Ni måste ändå förstå mig, visst de kanske inte är så lätt, men om ni inte förstår så tycker jag inte att ni ska försöka säga så mkt, för det är så många ord som kan såra mig efter allt som var, allt som är, allt som sitter i mitt hjärta..
jag har så mycket tankar inom mig , jag orkar bara inte. orkar inte.
Jag saknar min Piast så att det gör så jävla ont i mig av att tanken på henne är borta. kan inte beskriva . det var hon , hon som jag älskade högst på hela jorden, det var hon som fick mig att orka ställa mig upp, stå emot allt skit, men när hon gick bort så rasade allt, och jag orkar inte ställa mig upp . jag orkar verkligen inte. de finns ingen som kan rädda mig och jag klarar mig inte själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Sara...nu blir jag orolig för dig när du skriver så!! Hoppas du har nån att prata med, Hör gärna av dig om du känner att du behöver prata. Jag är en bra lyssnare och har en skön axel att gråta mot!

kram

2009-04-09 @ 07:25:03
Postat av: Jimmys syster....Helene

glömde skriva att förra inlägget var ifrån mig!

kram

2009-04-09 @ 07:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0