film ?

tänkte lägga mig och kika på en film ett tag nu, är så slut i kroppen , uscha !
Nu har vi iaf ätit , jag gjorde två matlåder åt Håkan också :) slipper han laga mat sen ... haha ;)
Älsklingen tog disken idag ,sköönt :) fast då har jag ju redan diskat 1 gång idag :) ,men nu sådär efter maten så blev jag så trött :p Han kan om han vill ;) hahah , ..
Igår så köpte jag ju lite kattleksaker , och en råtta , men det är försvunnen, har letat hur länge som helst idag , men katterna måste ha burit i väg med den ;p haha ...
tror dom tycker det är mysigt att vara ute i de fina vädret , verkar som så iaf :p dom brukar liggga och sola på balkongen , och vil heller inte vara inne, då står dom och skriker vid balkongdörren :p så de är rätt skönt att se att dom verkar trivas, för dom äter och ligger gärna i soffan och myser med oss åså , så de känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0