Måndaag !

Usch nu har jag variit sjuk i en vecka :S var hos doktorn idag , och fick pencilin + två andra medeciner :s inge kul alls , sen om å veckor ska jag till en annan doktor , och har jag otur så får jag kanske operera mig :S

har också varit på kåce idag , och köpt skor, snösulor och brodd till mina hästar eftersom att dom ska skos om imorn :p hihi . äntligen kan jag rida igen (:
Aja, så mycket mer har inte hänt idag bara sovit nästan, eftersom att jag är sjuk så ligger jag mest .men men imorn blirekanske trav på kvällen , kulkul (:

Du säger ; Sara, du finns alltid i mitt hjärta, och kommer alltid att finnas där .

Men varför gör du så här då ? ajag förstår ingenting , och jag orkar faktiskt ingenting heller , mitt liv är verkligen en ända röra just nu , inte bara dig , utan mycket mer. jag vet att många kommer tycka jag är dum nu eftersom att jag gör något inte många vill att jag ska göra, men jag kan nite hjälpa det just nu, för jag gör allt för att mitt liv ska fungera . ! jag kan inte bara sitta, utan måste göra något för att jag änns ska orka med smärtan jag har .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0