KALLT

A , jag vaknade som sagt runt 06.45 , och klev upp , gick ut till mina underbara hästar och möttes innan jag änns öppnat dörren av två st mysiga hälsnings gnägg, sen när jag kom in i stallet så gosade jag med dom medans dom åt och sen ville dom inte gå ut dom ville mysa ett tag först ,så vi gjorde de , jag har verkligen världes bästa hästar (: hihi .

Synd att de var + grader igår , för detinade ju och nu är de  - 2,5 grad ute , så nu har de ju fryst på igen , så det är skit halt ute :s men men det är väl sånt som händer antar jag .

Nu ska jag gå och ta mitt pecilin och lägga min under kudden för att inte spy upp allt igen , sen ska jag kika lite på tv innan jag går ut och gör i ordning i stallet , eftersom att jag inte släpper in mina hästar själv idag. för jag ska ju iväg på montékurs :p hiihih . kul sörni (:

Aja , harebra !

http://saraj0hansson.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0