INGEN RUBRIK

a, frida jnu skriver jag igen , haha men har inte haft tid och min data har varit pajj och är fortfarande trasig så jag kan liksom inte sitta och skriva här så mkt för än min data är lagad. är iaf 3 veckor och 6 dagar sedan jag skrev här sist , usch vad dårligt jag skriver :S



Förlåt !
Gör jag fel som inte vill träffa dig nu fast jag saknar dig ? men det är faktiskt så här, att halva jag vill åka till dig nu och stanna där resten av mitt liv , men halva jag säger att det är fel .
Jag vet inte vad jag ska tro, tycka, göra ! inte ett skit . så mycket som är i mitt huvet, det handlar inte bara om dig utan det finns så mycket mer som också är bara skit just nu. och du måste förstå att jag inte kan åka till dig varje dag, jag jobbar, jag har mina hästar, mina vänner , jag kan liksom inte skita i alla dom. hela mitt liv är en ända röra just nu , och varför det kan jag inte berätta, lite vet dom som umgås med mig , men inte allt , och det kan jag verkligen inte berätta !
varför bråkar ni för , snälla det är inget att bråka om det är äl iaf jag som bestämmer eller ? E, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, du har funnits med så länge och verkligen varit helt underbar, du har funnits för mig i stort sett jämt .
C, dej har jag känt så länge även om jag inte träffat dig så mycket , och du är verkligen  så jävla go emot alla , men just nu funkar inte mitt liv och du måste acceptera att jag måste reda ut mitt liv .



Nu har vi höstlov , eller a det är snart slut . jag har inte gjort så mycket , dexcuen började ju den 23 oktber då spelade bollnäs på kvällen , sen på fredagen var jag ledig och kollade på bollnäs när dom spelade sen så gick det skit bra för dom och dom kom ända till final Edsbyns IF - Bollnäs GIF,  3-2 ,men dom spelade verkligen grymt bra hela helgen även om dom förlorade finalen :) sen i måndags var jag helt plötsligt sjuk och hade feber, men drack lite på kvällen eftersom att min sötaste frida fyllde 17 år. sen så har jag legat sjuk hela veckan och det blir baravärre och värre för varje dag. nu har jag troligen också bihålsinflamation inte alls kul :/
Nu har jag också börjat min montélicens utbildning, skit kul :p hiih . inte nu på onsdag men nästa onsdag så blir de troligen travet med min valack, piast får stanna hemma hon :)

Ajaa, just nu har jag inte något mer att säga eftersom att jag ligger sjuk och har legat sjuk hela veckan så .

men hare bra alihop .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0