Helt slut ...

Helt slut , jag vill sova, men kan inte sova. och när jag väl somnar så sover jag så oroligt :/ usch vill inte . jag läntar efter ett liv, ett liv då jag kan sova ,ett liv då jag inte hela tiden måste hanskas med mina problem, att inte hela tiden måste kämpa hårt för att änns orka kliva upp. det känns så fruktansvärt sjukt..

aja, igår var jag iaf på bio, fick iaf göra något, inte bara sitta hemma. var iaf där med Frida, Fille, Karro och Bea riktigt mysiga flickor (: tack för kvällen <3
idag har jag inte gjort så mkt, bara legat framför datorn i stort sett, och varit ute och mockat pch släppt in hästarna.
har också varit och tänt ljus där min älsakde häst somnade in. det känns hemskt att vara där, att stå där, men ändå skönt, för jag får iaf tid att tänka.

jag är arg,besviken och chockad över hur du har kunnat förändras så grymt, du var ine så här förr, utan du var underbar. men det visade sig kanske att du inte var så underbar när man lärde känna dig lite bättre. men jag är också glad över att det inte gått så långt , .

Ajaa, nu orkar jag inte sitta här och skriva nu ska jag fortsätta kolla på tv. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0