Ahaapp !

Nu har mina hästar fått vinterskor :p wie , jag ska fan ta och rida imorn :) hihi . i snön å allt liksom (: det gick bättre än väntat att sko dom, speciellt piast eftersom att hon har så ont i ryggen just nu och går på massage så brukar hon vara så stel bak så att det blir svårt att sko , men inte idag, idag gick de super bra, så de märks verkligen att hon börjar bli bättre , och det känns super skönt :p Ronaldo var också duktig, var inte lika ivrig och snurrig som han brukar . :p hahah .
ikväll blire iaf trav med min söta vän Elin , åker runt 18 och kommmer hem någon gång i kväll (: figge ska springa ett utav loppen , hoppas det går bra för honom , vi håller tummarna (:

Så mycket mer har jag faktiskt inte att säga, för nu när jag är sjuk så gör jag inte  mycket mer än att ängna mig åt djuren (:
Det finns också några som jag vill tacka , som bara genom att funnits har hjälpt mig att orka hitills .
Frida Ceder, Amanda Stockhaus, Fanny Lindberg, Felicia Adobati, Sara Hedberg & Frida Hedström  (:

Men men puss påer alla , för nu ska jag äta sen åka till bollnäs och kolla på trav (: riing om det är nå. annars hörs vi ikväll om det inte blir för sent , för då orkar jag inte sätta mig här. (:



Du är SAKNAD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0