Weehoo ;)

jag är dårlig på att skriva blogg, men det blir liksom aldrig av .
men men .
Helgen :
Fredag, blev de myys med brudarna i galven (Amanda, Fille, Fanny, Lina, Britta, Mali, Bea, Karro Frida och jag) , vi grilade eller a dom gjorde. :) sedan blev de brännboll och massor av skratt, efter det så hoppade vi lite studsmatta , kulkul :) när de började bli lite mörkare ute så tog vi mopederna ner till arbrå, och gick på fornhemmet och spelade brännboll, men nu var grabbarna med också :p
Sen åkte jag och frida hem och bytte skor sen drog vi ner till danne och träffade allt folk som var där. sen vare bara hem och sooova. :p
Lördag, blev de först lite mys med hästarna, sen åkte jag och gabb och kollade på sommarhagarna. när jag sedan kom hem, så fixade jag klart allt ute hos mina kära hästar . när jag var klar gick jag in och duschade och gjorde mig i ordning för annette, christer, my och dennis kom och åt hos oss . senare mot kvällen så åkte jag till orbaden och grillade lite med Fanny, Robbin, Alex, Jens, Erik och Jesper, myys kväll de med.
Sen bar de av hemmåt och de blev sooova för min del, .
Söndag, blev det att förstora hagen lite här hemmam tills som ska på sommarbete, sen blev de bara mys i sängen med datan i knät :p

ja, som ni ser så har jag haft en uderbar helg, lugn och sköön .
men sen vare ju dags för skolan igen. inte lika kul .

Måndag, tog 09.40 bussen till skolan , när vi kom till skolan så skulle vi kolla på nå projekt så vi drog och kikade lite på innebandy, sen så var jag och jenka ner på stan en sväng innan vi skulle tillbaks till skolan. när vi började igen kl 12.00 så fortsatte jag med mitt arbete, nästan klar. :) Sen blev de ta bussen hem och vila lite :p runt 18.00 så åkte jag och morfar ut och övningskörde. sen blev de hem och smörja, borsta, gosa med mina söta hästar :p sen satte jag vid datan en sväng innan jag somnade, :p ohvisst ja, jag får ju inte glömma att jag pratat med frida super många gånger idag också, fast de kanske inte var så ovanligt ? :p gör ju de varjevarje dag :D haha .
Tisdag, tog bussen 08.05 till skolan , där vi fick ett nytt arbete, ett typ jätte litet . vi ska typ skriva om en sak, och redovisa den 21 maj, :p sen så var de lunch , äcklig mat som fan , FISK :s uscha . sen så var de ju bara en stund kvar tills vi slutade , men jag jobbade på så bra så jag blev klar med arbetet så jag fick sluta 13.20 :p wie , jag har varit duktig :p sen tog jag bussen 14.15 hem och jag somnade direkt när jag kom hem, när jag vaknade så ringde frida, så vi snackade typ länge om allt :p haha . ovanlgt ? sen satte jag mig vid datan en stund och kollade lunar/bdb ,laddade upp lite bilder o.s.v. när jag inte orkade sitta nå mer så gick jag ut till mina underbara hästar och gosade lite, dom fick sin kvällsmat aa . sen pratade jag med frida, och sen satte jag mig här och skrev :p ska snart ringa frida innan jag ska lägga mig och soova , är så fucking tröött. :S

Imorn blire kanske leka lite med frida ? vem vet, annars blire åka till sommarhagarna och fixa lite . :p
fast först blire ju plugget (SUGER) !!!
aja , vad händer till helgen då ? vem vet , inte jag iaf .!! ingen idé att fråga frida heller, för de är sånt som märks :p

jag känner mig helt jävla sjuk idag, lycklig, glad, överskottsenergi , ja alllllllt :p de e toppen , jävligt länge sen jag kände så här :p haha .  .

MIN OCH FRIDAS IDÉ VAR FAN BÄST :D
Frida , vi drar :p haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0