Usch ,

Fredag och jag är hemma från skolan idag , har så fruktansvärt ont i magen, kan inte förstå vad fan de är som är fel . :/ Men men  .. då har jag ju mer tid till mig själv då :p haha , ..
Näe men jag känner mig så stressad , jag har ingen tid, antingen äre hästarna eller vännerna . jag är så jävla sluut, jag vill ha sommmmmmnarloooov, nununu . men idag ser de ju verkligen inte ut som att de är sommar lov om typ 2 veckor , de snööar :s det är den 16 maj och de snöar ute , fyfan . aja , de går ju inte att göra så mycket åt , ..
jag saknar mina sööta systrar Moa och Linn , så mycket , men jag hinner ju aldrig åka och träffa dom , :/ jag hinner aldrig, jag säger att jag ska göra de, och de och de, men det blir fan aldrig så . :/
Aaja , Nu ska jag gå ut till hästarna och mysa lite , kolla så dom har mat och vatten , för nu kan dom ju inte äta gräs när dne här fula snön kom . :/

www.saraj0hansson.bilddagboken.se


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0