Veckan :)

Ahaaa..

Måndag: gjorde inte så mycket, satt mest hemma och bara trökade :p
Tisdg: Åkte till mina kusiner och hälsade på, sov där :p
Onsdag: vaknade tidigt som fan, åt lite frukost med mina kusiner, sen så tog vi bussen ner på stan
och gick runt lite. när vi hade tröttnat tog vi bussen tillbaks till östanbräcksvägen :p haha -. vitog de lugnt och bara satt liksom,sen så tog jag och ottlia bussen ner på stan igen och gick på biblioteket och lånade några barnböcker :p senare på kvällen så tog jag mig tid att packa ihop mina grejer för göran skulle hämta mig , sen när jag hade kommit hem sååkte jag upp till mina underbara hästar och myste lite :p
Torsdag: En lugn dag, åkte hem till pappa och var med han ett tag innan mamma sedan kom och hämtade mig ochvi åkte hem, sen så tänkte jag gå och lägga mig eftersom att jag skulle till fanny dagenefter ( midsommar) .. men när jag precis hade lagt mig så ropade mamma och sa att det var bråttom , så jag tog på mig mina kläder och följde med till huddik, för min moster var så ledsen för hennes pojkvän körde ihjäl sig i onsdas kväll , och dom kunde inte identifiera honom förän torsdagkväll :/ så vi fick ta med barnen hem till vallsta . en jobbig kväll .

ajaa ,det är min vecka .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0