blä

Jag förstår liksom inte ?
Mina syskon ? Min mamma ? Mina kusiner ? Vad händer ? Varför just jag ?
Varför varför varför  ? Jag förstår liksom inte att du något sånt här kunde hända !! Varför är allt så jävla sjukt ? Varför varför varför i hela jävla helvetet ? varför just min familj ? varför mina kusiner ? VARRRRFFFFFFFFFFÖR ?
Jag vill inte stanna om du ska vara så här , jag vill inte vara här , jag vill bort , bort häriffrån. ... ..... . LÅNGT ÅT HELVETE BOOOORT!!!!!!!!!!!!!! Jag är less, less på det här jävla stället , allt jävla skitsnack . allt som händer mig och min familj , varför ? vad fan har jag gjort ?
Gud du som ska se till att alla mår bra, varför ser du inte till så att min familj mår bra då för ? du finns inte , du gör inte de , d är bara så jävla cp , förstår inte hur fok kan tro på dig . FAN..
KAN NÅGON SE TILL ATT MIN FAMILJ MÅR BRA ELLER ? !! ? skit i mig men skit fan inte i min familj ,
jag klarar mig , jag klarar mig alltid . men inte min familj , dom klarar sig inte , mina kusiner´, mina  syskon, min mamma alllllla dom som jág älskar kan någon hjälpa dom eller ? snälla ? ! jag har försökt med det mesta men ingen lyssnar på mig .. ingen fattar att allt rasar för alla snart, ingen fattar , ingen jävel fatttttttttar, . Jag är så trött på allt , jag har ingen ork att göra nåt mer , därför läre ni hjälpa mina älskade älskade älskade att fixa de här, ..
jag klarar mig , jag klarar mig alltid .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0