söndag :S

fyfan vad tråkigt med söndag :p hihi .
men men helgen har varit lugn :p
i fredags var jag i bollnäs , drack lite lungt åså , sen så fick jag skjuss till vallsta , på lördagen så åkte jag och jimmy skoter, mötte upp emil i arbrå så följde han också med och åkte skoter , på kvällen så drog jag till fille och bastade medhenne och frida :p sen så stack vi till bollnäs och drack lite , gjorde något sjuk som gjorde så jäävla ont ;p hahah .
idag har jag typ bara sovit , somnade runt 02.00 inatt, sov till 08.30 gick ut till hästarna sen in och la mig igen :p sen vakande jag och gick ner och rökte och sen ut till stallet och mockade sen släppte jag in hästarna ,efter de så gick jag och la mig igen och sov till typ 17.30 sen så var jag vaken en stund sen somnade jag igen och vaknade nyss :p
så jag har sovit typ 14 timmar sen kl 02.00 inatt :p
men jag är fortfarande trött. :p

aja , nu ska jag gå ner och äta något , sen blire mys framför tvn, för kl 21 äre ju wllander :p

Puss påer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0