Söndag .

Helgen har varit rätt så lugn , i fredags så drog jag och frida till bollnäs där Emil, Kimi och Jimmy satt och lanade , rätt så tråkigt vare men tiden gick rätt så fort när vi kikade på film " Flicka" :) min underbaraste film :p hihihi . aja , drog iaf till folkan där mamma hämtade oss + systrarna och deras kompis . sen vare bara hem och sova typ :p haha .
på lördagen så hade jag först lite mysigt med fanny och fille , färgade håret på fille åså, och bara snackade, sen så drog vi och käkade på pizzerian med fannys mamma , då vi satt och snackade så sjukt mycket minnen :p hahah så jävla sjuk vi varit när vi var liten fanny ;p hahah !
senare på kvällen så drog vi till arbrå och festade lite , men kvällen gick överstyr och allt blev bara kaos . jag förstår liksom inte riktigt varför de alltid ska bli så här ! men men . åkte iaf hem var rätt så sur och orolig men jag hade ju mina skäl också .
sen idag så kom jimmy till mig , vi snackade ett tag innan vi klädde på oss och drog i väg med skotern, hämtade upp fanny och drog oss emot iste, men sen så kunde de ju ha blivit världens snyggaste avflygning från skotern också vill jag ju mena ;) hahah , fyfan ! men då lyckades vi hålla oss kvar ända tills vi kom till värsta fula diket, så tippade vi såå jävla segt så man typ kunde kliva av sakta ;p hahah ! så jävla fult . hhahaha , ajaa , sen drog vi hem till mig, myste på lite , åt lite mat , hade lite matkrig sen gick de vidare till pennkrig, så jag har ju massor med fina sträck efter olika pennor , som verkligen inte vill gå bort ;p kul nu när jag ska jobba imorn :p hahah ! ajaa . sånt som händer. :p sen så drog jag och fanny till dennis och hjälpte honom att städa efter gårdagen ! och efter det blev de hemfärd med 19.25 bussen , så gick jag hem och myste lite med min söta kusin wilda , som bara skrattar och skrattar :p hihi . sötpropp ! och efter de har jag typ bara legat här . och nu ska jag sova snart. ska ju upp och jobba imorn !
Ajaa ,vill ni något äre ju bara att slå en pling  ;) haha !

puss påer ..

3 dagar till julafton och 5 dagar till ANNANDAAN! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0