Snälla lyssna :'/

Älskade lilla vän, kan du inte bara lyssna på mig? snälla . jag blir så arg när jag får veta allt, men jag kan ändå inte bli arg på dig. du vet hur farligt de är, innerstinne vet du de, men du vill bara inte tro de. men du måste , för du vet sjäv vad som hände, för bara några veckor sedan, när du nästan var borta. :/ du vet hur farligt de är. och nu när du börjat bli ännu värre :/ :/ fan , snälla du .
jag hatar att jag älskar dig så fruktansvärt :/ jag vet att du läser det här, och jag hoppas att du någon gång kommer förstå, för jag vill verkligen inte mista dig, det räcker med Piast , inte en till.



jag saknar dig Sofia Johansson, nu är de ju mer 3 år sedan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0