Gäävle

Jaa, idag klev man upp tidigt tog 08.35 tåget till gävle med frida , träffade också fille och hennes syster så vi gick och käkade frukost med dom när vi kom fram till gävle :p på donken , det blev 2 cheeseburgare ph en liten cola för mig och fille ett happymeal för frida och för filles syster tror jag de blev 3 cheeseburgare och en mellan cola :) gott vare iaf . sen gick vi vidare och kikade på lite kläder :p
jag köpte 2 luvtröjor, en t-shirt och ett par uggs i gävle , sen så tog jag och frida 12.10 tåget till bollnäs och gick till butik fränt (där jag jobbar) och där handlade jag ett linne, en klänning/linne och ett par jeans. :p
sen så gick jag och frida till dollar store och köpte lite grejs inför nyårsafton :p hihi är ju bara imorn kvar ju :p
ajaa så har min dag varit :p hihi . :p så nu ska jag sova snart, för jag ska upp tidigt imorn igen ,  !
för jag och fille ska till gävle och köpa lite mer grejs till nyårsafton :p hihihi . sen blire ta 14 tåget hem, eller aa till bollnäs och fixa ännu mer grejs till nyårsafton :p hihi , det är mkt som ska fixas nu tycker jag :p hiih .

Ajaa, harebra allihop ! nu ska jag bara ut och röka sen blire sängen för min del !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0