Äntligen helg :p

Aa, nu vare helg också , ska ner till bollnäs med elin om en stund :p gå runt lite på stan åså , sen vet jag inte riktigt vad som händer !
helgen är heller inte planerad, kanske blir skoteråkning imorn , eftersom att de snöat runt 2 dm sen igår , och snöar fortfarande ;) hiihih .

veckan har varit lugn , har jobbat 10-16 hela veckan och de har varit lugnt :p har också träffat en skit söt hund som fick valpar inatt :p hihiih . skiiiiiiiiiiit söta tror jag dom är , har ju inte hunnit sett dom än , men de blir väl antingen i helgen eller nästa vecka ;) så mkt mer har jag inte gjort , jo jag vaccinera ronaldo i tisdags. men annars har de varit lugnt .

Ajaa, nu ska jasg gå till tåget :p hare bra ! psss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0