Varför blev de så här ? jag kan inte göra annat än att låta tårarna rinna , förstår inte .
Kommer du ihåg, varje natt när jag inte fick sova, utan jag skulle sitta och prata med dig, dt var så mysigt när vi satt och snackade hela nätterna, jämt jämt. dagen kom vi skulle träffas en sväng men jag följde med dig hem och vi kollade på film, det var s¨å mysigt att bara ligga där , när du flätade mitt hår och jag kollade på dig , och såg två så otroligt fina ögon. du fick mig att leva, du fick mig att orka, du fick mig att må bra. när jag var där hos dig kände jag mig så trygg, jag visste att du skulle ta hand om mig om något hände. varje morgon vaknade jag av att du kramade mig och jag vaknade och såg två ögon som var så fulla av bus (: åh . men den tiden försvann, du blev någon helt annan , någon jag aldrig kännt, någon jag aldrig vill känna. jag saknar den underbara kille du var. du frågar mig varför jag blev så arg, men är de verkligen så konstigt ? de tycker iaf inte jag. jag saknar dig och den du var. </3

Piast, min älskade häst, nu har de gått ca 3 veckor , ca 553 timmar sedan. och jag saknar dig så mycket, du skulle varit här nu och tröstat mig , nu närjag verkligen behöver din hjälp gumman . dom kan säga att dom förstår mig , men ingen kommer någonsin att förstå min saknad till dig . det finns så många som saknar dig, men ingen kommer ändå att föstå min saknad , för det var verkligen du och jag emot alla. börjar bara tänka ännu mer på alla gånger vi galopperade över flygfältet, alla gånger vi hoppade, alla gånger vi var ute och skrittade utan någon dum obekväm sadel och utan något ubekvämt träns, alla gånger vi gosade . det fanns aldrig någon gräns. och jag hade hoppats på många år till med dig , men världen är så orättvis, så jävla orättvis. alla bilder jag har på dig, dom är så underbart fina, alla minnen jag har ,med dig är så underbara. du var den bästa och jag glömmer dig aldrig och aldrig någonsin kommer jag få en sån underbar häst som dig och aldrig någonsin kommer jag få en sån underbar vän som dig. SAKNAR DIG HJÄRTAT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0