Onsdaag

jaa, idag är det onsdag och jag är gryymt jävla trött, usch ! men vafan .

Planer inför helgen är ju cityfesten, jag och frida drar ner till bollnäs imorn och köper biljetter till natttåget på fredagnatt :p
Men sen tar vi tåget direkt ifrån bnnäs ner till gävle, för de börjar ju redan imorn :) hoppas vi får en mysig helg frida , blir säkert ett antal jävla foton också ? eller vad säger du frida ? ;p aja, , .. så kommer de se ut iaf .

Snart ska jag upp till mina kära hästar , och mysa lite. för jag orkar verkligen inte rida idag, så jag åker dit och myser lite istället :p


hörs sen !

pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

as mycket kort vafan! hih

2008-08-07 @ 01:14:27
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0