Fredaaah ! :D

jaa, en ganska seg dag , haha . klev upp 08.30 , duschade och gjorde mig i ordning . tog 10.39 tåget med frida ner till gävle , gick och träffade hennes lillebror Edwin , sen gick vi på donken och åt lite mat :p hiih sen träffade vi Sara :p

Grattis till jobbet Sara :p hiih .

Sen så gick vi och köpte lite cigg åså , sen drog jag och sara till tåget och åkte med 16.15 tåget hem :p

Trött som fan är jag nu..
Hihi . Nu sitter syrrorna och deras vän Amanda här med mig och Elin plattar håret på mig :p

A vad händer ikväll ? ja jag vet fanktiskt inte , tror jg drar till gävle :)

Puss påer alla !


Kommentarer
Postat av: Saraa<3

Tack så mycket gumman! <3

2008-08-16 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0