En tråkig dag

A , den här dagen har verkligen varit tråkig , jag vaknade av att pappa ringde, sen övningskörde jag till bollnäs och lämnade syster, sen åkte vi hem och åt vofflor ,sedan sov jag någon timme och efter det så åkte vi tillbaks till bollnäs för att hämta syster igen :p
Var upp till hästarna en sväng ocskå och det var bra med dom, men dom var lite blöta !
Sen så kom frida en sväng också och vi satt och spelade kort, hon vann 1 gång och jag 1 gång , men de var liksom inge kul att göra något idag , känner mig inte på humör , oc du vet ju vrför frida :p
du ville ju till å med spela in hur jag hll på :p hahahaha ! men men sånt som händer .

Ajaa, nu igger jag iaf och äter chips, popcorn, choklad och dricker cola och sitter vid datan :p hiihihi . men men hare bra allihop !

pussss

Saknar saknar saknar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du är bara för sjuk (läs det med bög röst) VAFAN, varför hade du inte sånt framme när jag var hos dig?! bitch hihi

2008-08-18 @ 23:02:08
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0