Drygt ...

det är bra jävla drygt att jag vänt på dygnen helt och hållet nu , jag som alltid brukar vara trött på kvällarna är nu helt plötsligt super pigg , förstår inte ! så jävla drygt . för jag har ju aldrig varit en "nattmänniska" eller jo förut men inte dom 2 sista åren , för då hr jag varit helt slut på kvällarna eftersom att jag hela tiden är i gång eller vad man ska säga, min kropp får aldrig lugn och ro . men nu helt plötsligt så är jag super pigg till runt 06.00 på morgonen , som i fredags så var jag vaken till 06.30 på lördag morgonen oh då var jag fortfarande pigg. helt jävla sjukt . :S menmen , känns lite dumt nu när skolan börjar på måndag , liksom bara imorn, på lördag och på söndag kvar sen äre skola, och jag undrar verkligen hur jag ska lösa det här med sömnen då :/ men men det är väl sånt som händer antar jag .

Imorn , ska jag iaf träffa Jennie Jenka Stockhaus :p var super länge sen , vi har ju som sagt inte hittat på något på hela sommarlovet, visst jag har täffat henne som typ när jag varit på kiosken åså , men vi har inte hittat på något och umgåtts , så det får bl imorn , bättre sent än aldrig :D hahah ! sen på kvällen får jag se vad som  händer om det blir gävle eller om det blir fest i arbrå . sånt som märks antar jag . :p

Sen så ska jag också önska mina systrar Moa, Linn, Elin och Sofia lycka till oh ha en bra vecka i bulgarien nu, deras flyg går imorn 17.50 :p och jag är inte vaken imorn när dom åker till arlanda för det gör dom vid 9 imornbitti. men pusspåer :p
var/är lite orolig för hur systrarna ska klara sig utan mig en hel vecka , nejdå nu skämtar jag, för det är nog rättare sagt jag som inte kommer klara mig utan dom :p hahaha ! så rädd att något ska hända. me det kommer gå bra, har jag intalat mig själv . så vi får väl hoppas på de då , på så sätt är de bra att skolan börjar slipper jag ligga hemma och tänka på vad som kanhända när dom är i bulgrien . näfy nu måste jag lägga av, med mina tankar innan jag blir galen :/

Puss å gonatt sov så gott.

ska iaf försöka soova nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på mig ist för dom :)

2008-08-22 @ 14:13:08
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0