BLÄ

 

Aja , det var ju fest hos Fille igår , det var super trevligt ända fram tills det blev lite fel (rent utsagt SKIT)
Men men det är sånt som händer antar jag, och ska jag vara ärlig börjar jag bli så van att saker händer hela tiden så
fort man ska göra något ! så jävla sjuukt, oh tråkigt ! men sant.
Aja, Tack för att jag fick komma iaf Fille :)

Imorse vaknade jag av att mamma ringde;
Mamma - Sara, Sara skynda dig till Tina för du skulle varit där för 30 min sen. 
Jag - Men vafan, läre du väcka mig?
Mamma - Men skynda dig för sen har hon inte tid förän i slutet av september.
Jag - Ja, men du kunde ju sagt till lite iförväg, jag sover vafan !

Aja, jag gick dit iaf , och blev nöjd också eller aa det är som vanligt, klippte bara topparna ;p
hahaha .
När jag kom hem så var jag väl hemma 1 timme ungefär sen åkte jag till hästarna och tog en ridtur men det gick inte så
där super bra så jag ska försöka imorn igen . men vafan , det är inge kul att hålla på längre, jag känner mig inte alls
pigg på att göra något alls, och när hästarna jävlas lite blir jag bara ännu argare och aa, de går inte att besrkiva
känslan att jag inte tycker det är lika kul med hästarna längre, det är den hemskaste jävla känslan jag haft. :'(
men det går ju inte att göra så mycket åt det just nu.
Är bara så rädd att jag hamnar där jag var för något år sedan, för då orkar jag verkligen inte.
Nu har jag käännt mig så här i snart 2 veckor och det är inte likt mig , jag som äntligen började komma ikapp , och började närma
mig mitt mål , men jag snubblade , och föll ganska långt ner, men lyckades fånga något att hålla mig kvar i , så jag hamnade inte längst
ner i trappen, då hade mitt liv varit slut . för den här trappan är verkligen inte rolig, det är så frutansvärt många trappsteg, och varje
gång jag snubblar så blir jag lika arg på mig själv.
Ajaa, nu ska jag inte sitta och snacka om sånt här . usch ! man ska tänka positivt,

Ska passa på att tacka dig , dina söta pojk  ! tack för att du alltid ställer upp och lyssnar. ♥


Jag och Larre
 

Min älskade goa Piast


Min älskade Ronaldo Trot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0