Yeaah .,

Veckan .
Måndag: var på praktiken 08.30 - 17.00 , jätte mysigt , gos och lek med barnen . ;p
Tisdag: var på praktiken 07.30 - 15.00 även denna dag var myyys ..
Onsdag: var på praktiken 08.30 - 15.30 Denna dag var också mys , lite kladdig :p
Torsdag: blir praktik först iaf .
Fredag: Blir först praktik sen så blire nog feast , Fred elr lörd blire feeeast :p
Lördag: kanske feast ?
Söndag: Blire nog tade lungt :p Det är ju ännu en praktik - vecka som väntar :p

Jag längtar så tills helgen , är så sluut , eller aa trött , jag behöver sooova, men det känns som att de inte blir så mycket soova i helgen . :s men vafan .

Snart äre sista april och jag läntar verkligen . :p blir till att vara med fridisen . :p thihi .

varför stannar du kvar i mitt hjärta ? jag vet inte hur jag ska å bort dig , och egentligen vill jag väl inte heller, men det funkar verkligen inte, iaf inte som livet är nu . Men du är så underbar , det är nog därför jag inte glömmer dig .
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0