lillsra

fredag : kom hem från skolan , sen så var jag upp och gosade med mina underbara hästar. :) Sen när jag kom hem hoppade jag in i duschen och fixade till mig lite, sen så var jag oc åt pizza med viktor. efter det så gick jag hem och satte mig vid datan lite, runt 8 skjusade mamma mig till jenka så tog jag och jenka tåget till holmsveden 21.16 :) sen när vi kom fram så träffade vi Frida Hedström. gick upp till jenka och fredriks lägenhet och rökte lite sen så gick vi och träffade lite folk , sen så la vi oss å kollade på film. en rätt så trevlig kväll.
lördag: tog tåget hem till vallsta, sen så vid 18.30 kom jenka hit och hälsade på, så kom typ brandbilar, ambulanser och polisen in i vallsta så vi gick dit och kollade, då var det typ två som hade krockat mitt inne i vallsta, typ en moppe och en bil. :/ inte så roligt. Sen så typ cyklade jag och jenka 5 km till mina hästar sen så cyklade vi 5 km hem igen, vi har fått lite mycket motion idag ;P hiihih. efter det så följde jag med viktor och adde hem till adde och kollade på 3 filmer. sen så gick jag hem , kom typ hem nyss. . :) Hehe,
söndag: typ inte göra så mycket, sooova och flytta lite grejer från stallet uppe i parten hem till mig, eftersom att jag ska ha hästarna hemma i vinter :) Hihi .



Mitt liv är en ända röra just nu , jag förstår inte ?! :/


Du betyder mycke för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0