lillsara

Ida är det Tisdaaah , oh jag har varit i skolan , typ hade idrott direkt på morron , jobbigt som fan, sen så hade vi typ bara ULS sen lunch sen BKF :) Sen slutade jag och då tog jag bussen till arbrå och kollade lite och letade APU-plats :) Ska höra av mig imorrn vart jag vill vara under vecka 45 och 46 :) Så aa.
Helgen har varit lugn eftersom att jag varit sjuk  så på fredag låg jag oc jenka och kollade lite på film , sen typ vid 23.00 gick vi och la oss . Sen på lördagen kom Frida, Jennifer ochAmanda hit en sväng sen så drog vi te Arbrå och flummade runt lite sen så åkte jag och Amanda hem. :) Så aa.

Jag ska tala om en liten sak och det är att de finns en som betyder så mycket för mig och lyser upp min dah och gör livet värt att leva :) :) Sweet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0