lillsara

Måndag , en ny vecka . jag har feber så troligtvis blir de inte skolan idag för mig .
Jennie började i min klass förra onsdagen :) HIhi .

Helgen har varit lugn
Fredag : Drack några cider med Jennie sen så tog vi 21.50 bussen ner till bollnäs :)
Sen så gick allt lite snett när vi kom till bollnäs, men annars så var de e kul kväll iaf så länge vi var i vallsta :)
Lördag : klev upp kl 07.00 och släppte ut hästarna sen så typ gick jag in och sov några timmar och vid kl 10.30 klev jag och jenka upp och gjorde oss i ordning sen så typ åkte vi på v-75 i bollnäs . kul som fan , många fina duktiga hästar som sprang :) Sen så typ på hemvägen släppte vi av jenka i arbrå och jag åkte hem och mockade sen så drog jag till arbrå och var med Frida. Sen vid 22.00 åkte vi till vallsta . :) En mysig kväll .
Söndag: igår slappade jag, var till bollnäs igår kväll.
Ja de var min helg.



♥ När jag ser dig så pirrar det i magen, det känns som om du gör mitt liv värt att leva, du lyser upp min dag.
Du är så underbar. ♥

Puss påer allihoop :) ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0