lillsara

10.30 åkte jag upp till stallet, mockade hur mycket som helst , sen så fixade vi fodret åt alla hästarna, sedan tog vi en ridtur, en riktig mysig ridtur ;) Hihi . Efter det så tog vi in alla hästarna , "JÄTTE MÅNGA" och det tog väl ca 2 timmar. sedan fixade vi hö't till alla hästarna inför natten. Och det var typ hela dagen , från 10.30 till 18.00 :) En dag jag gjort mycket iaf. Sedan när jag kom hem så tog jag hand om mia egna hästar och gosade lite, och borstade och borstade och gjorde iordning mat även till dom inför kvällen/natten. :) Så nu står dom väl bara och väntar på mig tills dom ska få ännu mer mat. (hästar äter verkligen mycket MAT) ;) :P hihi . Ajaa det var min söndag, gått fort som fan . en dag jag inte bara legat iaf . :) skööönt . Ajaa . hare bra,

Du är underbar, jag är verkligen glad att du finns . ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0