lillsara

Fredaah : Tranan med flickorna Frida, Jennifer och Amanda. :) En roligt kväll . först sattt vi hemma och drack lite och sedan tog vi bussen till bollnäs och sen in på tranan . :)
Lördaah : BANDY :D Bollnäs/Villa 5-3 härligt som fan , första matchen och dom vinner :)
Söndaah : Frida kanske kommer hit och är med mig lite :) Sen så sover väl hon här antar jag :) hihi min gullunge de, :)



Varför bryr du dig ? varför lämnar du mig inte ur ditt liv bara ? jag bestämmer väl själv vad jag gör ? eller ?!
Vi har inget nu, jg gör som jag vill och jag bestämmer själv ! du kan inte komma nu, du skulle tänkt på de tidigare. inte nu, inte nu .



Du är underbar . sötis . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0