lillsara

Onsdah , Har haft APU i 3 dar nu , har haft så otroligt kul , idag slutade jag 4, gick hem och skötte mina hästar , sedan åkte jag på kurs . :) Haft fullt upp idag men nu är de baa 2 dar kvar tills helg , så att man får sova ut , rätt så jobbigt att vara med barn 8 timmar om dagen kan ja loova, fast mysit och kul . :) ihih .

Satt och funderarde lite, mycket på vuxna som dricker alkohol med barn i närheten , och jag tycker det är hemskt på grund utav det jag själv varit med om , och barn far väldigt illa om dom är i en miljö blad vuxna som dricker. Men vuxna föstår inte, dom fattar inte att det är fel. Dom som pratar så mycket om vad som är fel liksom , men jaha  ? är inte de fel att dricka med barn i närheten då ? om det händer något vad gör dom  då ? har man alkohol i sig så förstår man inte om något är fel med barnen på samma sätt som när man är nykter , så asså ? varför itne skaffa barnvakt när man ska dricka ? eller bara låta bli ? det är så jävla enkelt . ? ! liksom aa .
Det är mycket jag är arg för just nu som ni kanske förstår , men de har hänt så mycket som jag nästan glöömt för att jag mått så bra, men jag vill fortfarande ha ur mig allt , och de måste jag för att bli helt bra .

Det finns vissa personer jag hatar för det dom gjort, det förstörde mitt liv, och jag kommer aldrig komma ifrån de, men jag kan få hjälp att inte tänka så mycket på de , men va fan ska jag göra när jag så ofta får ett samtal av dig/er ? !!? De e så många som vad ska man säga har varit inblandaad i mitt liv så a , jag vet inte hur jag ska förklara allt ,lite svårt att sitta här och skriva också, Men aja .

Ni får hare så bra så länge.


♥♥♥♥♥Du är underbar <3 ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0