lillsara

Måååndaah . :/ Tråkigt som fan , fast jag slipper skolan , vi har ju praktik (APU) i 2 veckor nu .
Dagis :) Hihi idag böjade jag 07.30 och slutade 15.30 haft roligt idag, eftersom att jag varit med barn . :) Jag mår alltid bra när jag är med barn . dom är ju så otroligt mysiga. :) Hihi .



Jag vet inte vad jag ska göra, jag har så mycket känslor , jag mår otrligt bra, men otoligt dårligt med , jag förstår inte varför ? ! allt känns så konstigt , allt innom mig bar snurrar liksom , jag känner nästan inget , mina känslor är så kontiga just nu , det är mycket jag skulle vilja berätta men kan inte , det känns fel . Det ä mycket jag borde berätta men vågar inte . Jag vet inte , har så mycket att skriva men jag vet bara inte vart jag ska börja . /
jag har funderat bra mycket under en längre tid, och jag förstår inte varför jag gjort vissa saker , och jag förstår heller inte varför jag inte gjort vissa saker. Det är så mycket , så grymt mycket jag har inom mig , men a jag vet fan inte vart jag ska börja och vem jag ska snacka med ,. jag liksom vet inte vart/vad/hur/vem  ?! inget . och det känns ganska jobbigt.
Det finns liksom olika grejer jag bordeprata med olika personer om, och det finns en person jag verkligen skulle vilja prata med, och berätta vad jag känner och hur allt ligger till men jag vågar inte . :/:S För där kommer jag till samma sak , vet inte vart jag ska börja och jag vet inte vad jag ska säga, det är så mycket , så grymt mycket. 

Nu sitter jag här och vill gå och lägga mig , men jag kan inte för jag bara drömmer , drömmer om dig, och om allt annat som händer. Vissa saker vill jag drömma elr a det är okej att drömma , men vissa saker vill jag inte drömma . jag hatar att drömma det, jag liksom förstår inte . varför ska mina drömmar komma tillbaks ,  ? varför ska jag behöva drömma sånna drömmar nu , när mitt liv ändå håller på att ordna upp sig !?! adu jag förstår verkligen inte , jag vet inte vart jag ska vända mig , jag tycker ändå inte att de behövs pratas med någon psykolog men kanske ?! vem vet ?! inte jag iaf !  Jag vet inte om mitt liv håller på att vända och bli sämre elr om det håller å att bli bättre, och det brukar jag känna men inte i det här tillfället , just nu vet jag inte riktigt vad jag känner . 

Ajaa, 

Det känns som om jag drömmer , när jag träffar dig , det känns inte verkligt . ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0