lillsara

igår var man på bollnäsfestivalen då , kul som fan men efter alla karuseller så mådde jag inte så bra :s
Hihi (: Menmen annars hade jag kul , var ju med mina underbara vänner. (:

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 20.50 så att jag kan gå upp till bussen, för det blir bollnäsfestivalen idag med. var inte meningen så men det blir så iallafall . (: Menmen ,

Imorn blire iaf ta de lungt och åka upp och gosa lite med mina kära piast lite. :)

Du lyser upp min dag och när kvällen kommer är du den jag tänker på innan jag somnar, du är den jag drömmer om på natten och den jag tänker på när jag vaknar. du betyder så otroligt mycket < 3

ajaa, hare bra allihop . pusspsuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0