lillsara

Ja känner mig stööööörd.
min moster hämtade barnen och det var nog de värsta som kunde hända,
min pappa ska gifta sig och det är ju inte heller något jag har sett fram emot precis. GAAH !

Allt kändes så bra, alltalltallt kändes så fruktansvärt bra, men det känns fan inte bra nu , jag vet inte varför ? jag förstår inte vad som blivit så fel.
jag vet inte vad jag vill med mitt liv , jag vet fan inget. det känns som att jag bara suttit här i snart 17 år, jg sitter liksom i vallsta med två hästar och inte gör ett skiiit . jag saknar mitt liv förut , alllt var så bra då . det är fan inte bra nu , jag oroar mig för mycket för allt annatså jag glömmer bortmig själv ....!!!!! Jag vet inte hur jag ska få ur mig allt , de tar stopp någon innom mig sätter stopp ... . varför ?! jg vet inte vad jag ska säga. vet inte vad jg ska göra. just nu känns det som om jag vill knarka ner mig och dö typ . allt känns så hopplöst.

Om du ändå kunde förstå , om jag ändå vågade prata med dig om det , du är de ända som jag skulle kunna prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0