lillsara

Sööndaaah , andra advent . fuck bara 2 veckor till jul :/ jag vill inte ha jul . allt bara förstör. fan .

Varför  ? varför läre ni göra så här ? hur ska ni kunna hålla koll på henne nu  ? Va ? asså varför ? är ni cp ?
asså shiit, i alla år hon har hållt på , ni har inte gjort ett skit förän typ februari för då flyttade hon och dom fick stanna, men nu då  ? varför får dom flytta ? asså de borde inte bli så ? hur vet ni att hon är nykter ? hur vet ni att hon är en bra förälder ? vaA? ge mig ett svar ?! jag blir galen på att vänta , jag vill inte vara kvar här allt är så innåthelvete jobbigt . :/ fan . jag hatar allt . uscha . :s Kan inte bara någon jävel göra något åt allt .  ?
Gud ? du som sägs ska hjälpa alla , allt ska vara bra ? varför har du inte hjälpt mig, mina syskon , mina kusiner o.s.v?  va?  de är ju för fn ingen som fattar ett skit och jag hatar att ingen förstår , alla tror att de e lungt , men NEJNEJNEJ de e fan inte lungt. ÅH .

saknar mina syskon Moa och Linn . förstår inte varför det är så här ! men ni ska veta att jag älskar er. ♥

jag sakade dig igår :) du är så underbar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0