lillsara

Idah har man börjat skolan , jobbigt som fan att kliva upp imorse :)
Men efter ett tag så började jag bli lite piggare , gjrorde inte så mycket idag .
bara gick igenom allt , åsså frågade dom om jag möjligtvis skulle vilja gå bf om det fanns
plats kvar , och det tackad jag ja på så dom skulle kolla de tills på måndag , slipper iv då iaf :)
Men men , slutade vid 11.15 idag ungäfär sen så var jag kvar ett tag sen gick jag och jenka ner på stan
och kollade lite , sen så åkte vi hem 12.15 :)

Igår så var jag med jenka , vi var ute och red (första gången hon red själv) hon var faktiskt jätte duktig , fast hon ramlade av Ronja en gång :);P Men annars gick de skiiit bra (:

Jaja hare bra allihop .


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0